Virtuele receptie
Een virtuele receptie app gebruiken
Ben jij op zoek naar een goede app om de bezoekersregistratie bij de receptie van jouw bedrijf mee te ondersteunen? Dan hoef je niet meer verder te zoeken. We hebben met DigiReceptie namelijk een app ontwikkeld die het je mogelijk maakt om bezoekers razendsnel te registreren. We raden je dan ook aan om eens te bekijken wat voor mogelijkheden je allemaal hebt met DigiReceptie. Van het versturen van uitnodigingen tot het automatisch registreren van bezoekers, bij ons kun je er op rekenen dat het allemaal mogelijk is.
Aan de slag met onze virtuele receptie app
Wil jij jouw receptie virtueel laten ondersteunen? Er zijn heel wat klusjes te doen bij de receptie die veel tijd kosten. Tijd die ook besteed zou kunnen worden aan andere zaken. We raden je dan ook aan om eens een kijkje te komen nemen bij de mogelijkheden die wij je te bieden hebben. Een receptie die virtueel wordt ondersteund door DigiReceptie werkt een stuk sneller en soepeler dan een gewone receptie. Dit begint al op het moment dat een bezoeker bij je bedrijf aankomt. Hij of zij heeft dan via ons Webportal een uitnodiging ontvangen met een QR-code. Deze code kun je heel eenvoudig scannen, waarna je directe alle relevante informatie over deze persoon voor je hebt staan. De persoon die deze bezoeker heeft uitgenodigd krijgt dan ook direct een berichtje dat de gast is aangekomen.
Meer weten over onze virtuele receptie?
Als je meer wil weten over de mogelijkheden die je bij ons hebt, dan kun je hier gewoon even contact over opnemen met ons. We staan klaar om al je vragen te beantwoorden en je precies uit de doeken te doen wat DigiReceptie ook voor jouw bedrijf kan betekenen. Neem gewoon eens een kijkje op onze website, waar we een uitgebreid kenniscentrum voor je klaar hebben staan. Hier vind je alles wat je moet weten over DigiReceptie. Toch nog vragen? Geen probleem, dan kun je altijd even contact met ons opnemen.
Wat kan DigiReceptie voor uw organisatie doen…
Met DigiReceptie melden uw bezoekers en medewerkers zich eenvoudig en snel aan en af met een QR-code.
De Fax werd E-mail en zo wordt papieren-bezoekersregistratie nu een stijlvolle Tablet of Kiosk.
Met 45 functies is DigiReceptie inzetbaar in elk type bedrijf en branche
Professioneel uw bezoek uitnodigen
DigiReceptie geeft uw bezoeker meteen een professionele indruk door een keurige mail in uw huisstijl te versturen met een routebeschrijving, parkeerinstructies, de wifi code, Covid gezondheids- en bezoekersvoorwaarden en natuurlijk een QR-code om snel en simpel contactloos aan te melden bij binnenkomst. Gegarandeerd een whauw factor!
klik op de switch om meer te lezen
Professioneel uw bezoek uitnodigen
De tijd van een standaard gedateerde saaie agenda uitnodiging is voorbij. DigiReceptie geeft uw bezoeker meteen een professionele indruk door een keurige mail in uw huisstijl te versturen. In deze mail de afspraak-informatie, een routebeschrijving, parkeerinstructies, de wifi code, een PDF met Covid gezondheids- en bezoekersvoorwaarden en natuurlijk een QR-code om snel en simpel contactloos aan te melden bij binnenkomst. ‘Er is maar één kans voor de eerste indruk’. Gegarandeerd een whauw factor!
Voert het verplichte Covid Check-Gesprek
Zonder direct persoonlijk contact kunnen Corona-, hygiëne- en bezoekersvoorwaarden per bezoekerstype worden getoond en vragen worden gesteld voor het verplichte ’Checkgesprek’, zoals bent u verkouden of in contact geweest met… volledig digitaal en veilig.
klik op de switch om meer te lezen
Voert het verplichte Covid Check-Gesprek
Zonder direct persoonlijk contact kunnen Corona-, hygiëne- en bezoekersvoorwaarden per bezoekerstype worden getoond en vragen worden gesteld voor het verplichte ’Checkgesprek’, zoals bent u verkouden of in contact geweest met… volledig digitaal en veilig. Uw medewerkers en bezoekers kunnen zo eenvoudig aan de 1,5 meter afstand maatregel en richtlijnen voldoen en u voorkomt onnodige contactmomenten.
Professioneel uw bezoek uitnodigen
De tijd van een standaard gedateerde saaie agenda uitnodiging is voorbij. DigiReceptie geeft uw bezoeker meteen een professionele indruk door een keurige mail in uw huisstijl te versturen. In deze mail de afspraak-informatie, een routebeschrijving, parkeerinstructies, de wifi code, een PDF met Covid gezondheids- en bezoekersvoorwaarden en natuurlijk een QR-code om snel en simpel contactloos aan te melden bij binnenkomst. ‘Er is maar één kans voor de eerste indruk’. Gegarandeerd een whauw factor!
Voert het verplichte Covid Check-Gesprek
Zonder direct persoonlijk contact kunnen Corona-, hygiëne- en bezoekersvoorwaarden per bezoekerstype worden getoond en vragen worden gesteld voor het verplichte ’Checkgesprek’, zoals bent u verkouden of in contact geweest met… volledig digitaal en veilig. Uw medewerkers en bezoekers kunnen zo eenvoudig aan de 1,5 meter afstand maatregel en richtlijnen voldoen en u voorkomt onnodige contactmomenten.
Voldoen aan de AVG, GGD en ISO-wetgeving
Met DigiReceptie is de privacy van uw bezoekers altijd gewaarborgd en blijven contactpersonen afgeschermd. Door bezoekersregistratie goed te organiseren weet uw altijd wie uw pand bezoekt. U heeft tevens een sluitende bezoekersregistratie volgens de Arbowet, AVG/GDPR, HACCP, ISO 9001 en ISO 22000.
Direct voldoen aan de AVG/GDPR/GGD-wetgeving
Met DigiReceptie is de privacy van uw bezoekers altijd gewaarborgd en blijven contactpersonen afgeschermd. Door bezoekersregistratie goed te organiseren weet uw altijd wie uw pand bezoekt. Een veilig idee voor de medewerkers en bezoekers. Bij een contactonderzoek is DigiReceptie tevens een zeer waardevolle bron van data. Het nu goed organiseren is uiterst belangrijk in de strijd tegen Corona, voor de veiligheid van gasten en medewerkers én het openhouden van uw locatie. Maar ook privacy – AVG/GDPR – is een verplichting die niet onderschat moet worden. U heeft tevens een sluitende bezoekersregistratie volgens de Arbowet, HACCP, ISO 9001 en ISO 22000.
Automatiseert eentonige receptie taken
Met DigiReceptie is uw bezoekersregistratie direct compleet en goed geregeld. Via het Online Portaal en Smartphone App heeft u altijd inzicht in wie uw pand bezoekt. De medewerkers ontvangen automatisch een mail- en push bericht als de bezoeker is aangemeld. DigiReceptie kan ook geheel zelfstandig werken en daarmee veel kosten besparen.
Voldoen aan de AVG/GDPR/GGD-wetgeving
Met DigiReceptie is de privacy van uw bezoekers altijd gewaarborgd en blijven contactpersonen afgeschermd. Door bezoekersregistratie goed te organiseren weet uw altijd wie uw pand bezoekt. Een veilig idee voor de medewerkers en bezoekers. Bij een contactonderzoek is DigiReceptie tevens een zeer waardevolle bron van data. Het nu goed organiseren is uiterst belangrijk in de strijd tegen Corona, voor de veiligheid van gasten en medewerkers én het openhouden van uw locatie. Maar ook privacy – AVG/GDPR – is een verplichting die niet onderschat moet worden.
Automatiseert eentonige receptie taken
Met DigiReceptie is uw bezoekersregistratie direct compleet en goed geregeld. Via het Online Portaal en Smartphone App heeft u altijd inzicht in wie uw pand bezoekt. De medewerkers ontvangen automatisch een mail- en push bericht als de bezoeker is aangemeld. DigiReceptie kan ook geheel zelfstandig werken en daarmee veel kosten besparen. U heeft tevens een sluitende bezoekersregistratie volgens de Arbowet, HACCP, ISO 9001 en ISO 22000.
Contactloos aanmelden, Hyspitality verhogen
Papier is ouderwets, verspillend, onhygiënisch, tijdrovend en past waarschijnlijk niet bij de uitstraling van uw bedrijf. DigiReceptie vervangt uw papieren registratie. De Fax werd E-mail en zo wordt papieren-bezoekersregistratie nu een stijlvolle Tablet of Kiosk. Gewoon razendsnel aanmelden met een QR-code in plaats van schrijven of typen.
Slimme koppeling met uw software
DigiReceptie kan gemakkelijk met uw bedrijfssoftware communiceren waardoor medewerkers en/of afspraken automatisch kunnen worden gesynchroniseerd en er zijn koppelingen met Single sign-on. Ook is het mogelijk om de toegang tot uw terrein en panden volledig te automatiseren, de mogelijkheden zijn eindeloos.
Slimme koppeling met uw software
DigiReceptie kan gemakkelijk met uw bedrijfssoftware communiceren waardoor medewerkers en/of afspraken automatisch kunnen worden gesynchroniseerd, data vanuit DigiReceptie naar een CRM kan worden doorgezet en er is een koppeling met standaard diensten zoals Single sign-on. Ook is het mogelijk om de toegang tot uw terrein en panden volledig te automatiseren, de mogelijkheden zijn eindeloos.
Contactloos aanmelden, Hospitality verhogen
Papier is ouderwets, verspillend, onhygiënisch, tijdrovend en past waarschijnlijk niet bij de uitstraling van uw bedrijf. DigiReceptie vervangt uw papieren registratie. De Fax werd E-mail en zo wordt papieren-bezoekersregistratie nu een stijlvolle Tablet of Kiosk. Gewoon razendsnel aanmelden met een QR-code in plaats van schrijven of typen.
Slimme koppeling met uw software
DigiReceptie kan gemakkelijk met uw bedrijfssoftware communiceren waardoor medewerkers en/of afspraken automatisch kunnen worden gesynchroniseerd, data vanuit DigiReceptie naar een CRM kan worden doorgezet en er is een koppeling met standaard diensten zoals Single sign-on. Ook is het mogelijk om de toegang tot uw terrein en panden volledig te automatiseren, de mogelijkheden zijn eindeloos.
Hulp bij een calamiteiten en ontruiming
Met 1 druk op de knop is in het DigiReceptie Portaal en op de Smartphone App een lijst beschikbaar van alle aanmeldingen. Dit is van zowel bezoekers als medewerkers. Een handige functie is daarbij het ‘veilig swippen/afvinken’ van wie er veilig is. Er kan ook een groepsbericht worden verstuurd naar alle BHV’ers en naar alle medewerkers en bezoekers. Zeer effectief bij een calamiteit of ontruiming.
Onderdeel van standaard bedrijfsproces
Steeds meer organisaties worden bewust dat professioneel uitnodigen van bezoek met duidelijk Covid informatie vooraf, een RIVM gezondheidscheck op locatie en een nauwkeurige lijst van alle contactmomenten een essentieel onderdeel is én blijft van het ‘standaard’ bedrijfsproces. DigiReceptie is de meest complete oplossing qua bezoekersregistratie, we helpen je met opstarten en intergratie, je krijgt super support en altijd een goede prijs.
Hulp bij een calamiteiten en ontruiming
Met 1 druk op de knop is in het DigiReceptie Portaal en op de Smartphone App een lijst beschikbaar van alle aanmeldingen. Dit is van zowel bezoekers als medewerkers. Een handige functie is daarbij het ‘veilig swippen/afvinken’ van wie er veilig is. Er kan ook een groepsbericht worden verstuurd naar alle BHV’ers en naar alle medewerkers en bezoekers. Zeer effectief bij een calamiteit of ontruiming.
Onderdeel van standaard bedrijfsproces
Steeds meer organisaties worden bewust dat professioneel uitnodigen van bezoek met duidelijk Covid informatie vooraf, een RIVM gezondheidscheck op locatie en een nauwkeurige lijst van alle contactmomenten een essentieel onderdeel is én blijft van het ‘standaard’ bedrijfsproces. DigiReceptie is de meest complete oplossing qua bezoekersregistratie, we helpen je met opstarten en intergratie, je krijgt super support en altijd een goede prijs.
Met DigiReceptie laat je in de eerste uitnodiging al zien dat je bedrijf klantgericht, efficiënt en innovatief is. Er is maar één kans voor een eerste indruk
Met 45 functies is DigiReceptie
inzetbaar in elk type bedrijf
DigiReceptie beheer Portaal (webpagina)
DigiReceptie Aanmeld Tablet
DigiReceptie
vervangt
Met DigiReceptie nooit meer…
Compleet aanpasbaar aan uw huisstijl
10 jaar ervaring
Nederlands product
Data altijd in NL
DigiReceptie is in elke branche toepasbaar
Je receptie is het visitekaartje van je bedrijf ongeacht welke branche. Hier creëer je die onvergetelijke eerste indruk. Hier laat je zien hoe de cultuur is. Hier komen imago en identiteit samen… tenminste, als je bewust aandacht besteed aan de inrichting van deze centrale positie binnen je bedrijf.
ICT
Logistiek
Bouw en vastgoed
Gezondheidszorg
Energieleveranciers
Food
Installatietechniek
Marketing
Metaal / productie
Onderwijs
Overheidsinstelling
Telecommunicatie