digireceptie-kenniscentrum-hulp-bij-problemen-header

Hulp bij problemen

DigiReceptie is Cloud software, dit betekent dat alle gebruikers exact dezelfde software gebruiken.
Problemen signaleren we daarom zeer snel en lossen we uiteraard direct op.

Als het geen algemene storing is kun je de onderstaande stappen doornemen: 

  • null
    1. Gebruik alleen de laatste versie Chrome, Firefox of Edge als webbrowser voor het DigiReceptie Portaal
  • null
    2. Leeg de cache van de webbrowser (zoek via Google hoe dat bij je browser werkt)
  • null
    3. Sluit alle apparatuur bekabeld aan (DigiReceptie geeft geen ondersteuning bij gebruik van Wifi) iPad UTP-verloop is verkrijgbaar via de DigiReceptie webshop
  • null
    4. Installeer de laatste DigiReceptie App en OS versie. update via instellingen en via de App store (kiosk web-App update automatisch)
  • null
    5. DigiReceptie werkt vanaf Apple IOS 14, oudere hardware wordt niet ondersteund.
  • null
    6. Is de internetverbinding in orde? oplossing: gebruik de App ‘Speedtest’, minimaal is 5mb up/down – stabiel
  • null
    7. Randapparatuur moet in het zelfde subnet zitten, zoals de deur switch en printers
  • null
    8. Zorg dat de iPad/kiosk altijd van stroom zijn voorzien en gebruik alleen Apple laders en verlengkabels anders werkt het oplaad beheer onjuist, loopt de batterij leeg
  • null
    9. Als een ipad niet juist reageert, 1. herstart de iPad 2. controleer voeding 3. kijk of het frame het beeldscherm niet raakt
  • null
    10. Informeer bij de beheerder van jullie account of er instellingen of toegangsrechten zijn aangepast

Typ uw gewenste zoekwoord in en duw op Enter om te zoeken