smartphone support

 

Werken pushmeldingen niet? Probeer dan het volgende:
  1. Ga op je iPhone naar de Instellingen
  2. Ga naar Berichtgeving
  3. Zoek de DigiReceptie Smartphone app op in de lijst
  4. Controleer of “Sta berichtgeving toe” ingeschakeld is (zo niet, schakel deze in)
  5. Controleer of het na deze aanpassing naar verwachting functioneert
Werkt het het na deze stappen nog niet?
  1. Verwijder de app in het geheel
  2. Download en installeer de app opnieuw vanuit de App Store
  3. Log opnieuw in en controleer of het correct functioneert
Werkt het hierna nog steeds niet?
  1. Schakel over van netwerk (bijv. van wifi naar 4G/5G) en controleer of het dan wel functioneert. Het is mogelijk dat pushmeldingen binnen je netwerk worden geblokkeerd. Neem hiervoor contact op met jouw eigen netwerk-/systeembeheerder.
  2. Stuur support een e-mail om na te gaan of er sprake is van een algemene storing

 

Typ uw gewenste zoekwoord in en duw op Enter om te zoeken