[rev_slider alias=”header-inkopers”]

Jij wil toch ook een instant overzicht en een kostenefficiënte bezoekersregistratie?

Waarom kiezen inkopers voor DigiReceptie?

Compleet, voordelig en snel

Eén complete tool voor bezoekersregistratie, naar wens in te richten. Snel en eenvoudig aan- en afmelden. Houd tijd over voor wat écht belangrijk is: gastvrijheid.

Privacy proof

Niet met privacy-gevoelige papieren lijsten, maar veilig en correct op digitale wijze uw bezoekers registreren. Helemaal privacy-proof met één druk op de knop.

Direct overzicht: veilig en gecertificeerd

Direct inzicht in alle bezoekers bij calamiteiten. Laat hen eenvoudig voorwaarden tekenen. Zo voldoe je aan ARBO en ISO-certificering eisen.

Schaalbaar

DigiReceptie is er voor elke bedrijfsgrootte en volledig aanpasbaar aan jouw behoefte. Meerdere locaties sluit je naadloos aan.

Privacy proof

Niet met privacy-gevoelige papieren lijsten, maar veilig en correct op digitale wijze uw bezoekers registreren. Helemaal privacy-proof met één druk op de knop.

Schaalbaar

DigiReceptie is er voor elke bedrijfsgrootte en volledig aanpasbaar aan jouw behoefte. Meerdere locaties sluit je naadloos aan.

[carousel_anything items=”4″ thumbnails=”none” items_tablet=”4″ items_mobile=”2″ autoplay=”20000″ stop_on_hover=”true” speed_scroll=”2000″]
slamfmref
Ook 538 gebruikt digireceptie: virtuele bezoekersregistratie
Alfa gebruikt digireceptie: virtuele bezoekersregistratie
[/carousel_anything]

Je bent voor jouw organisatie op zoek naar de meest efficiente en passende oplossingen. Het proces van bezoekersregistratie- en ontvangst is complex en kostbaar: gekwalificeerd personeel, communicatie-oplossingen, de privacy-wetgeving, de wettelijke registratieplicht en veiligheid voor bezoekers en medewerkers hebben constant je aandacht. Ook de Arbowetgeving vraagt immers om een goed veiligheidsbeleid.

Je voldoet aan de geldende wet- en regelgeving (onder andere AVG, ISO- normen 27001, 9001 en 22000 en HACCP) door het vervangen van papieren bezoekerslijsten. Bezoekers tekenen gemakkelijk en digitaal de bezoekersvoorwaarden als je beleid daarom vraagt.

Met DigiReceptie heb je direct inzicht wie er zich nu in het pand bevindt. Met een druk op de knop zijn BHV’ers te alarmeren, hebben ze overzicht in een noodsituatie en zijn bezoekersrapportages uit te draaien. Met respect voor de privacy van je gasten. Inchecken gaat razendsnel dankzij de QR check-in van DigiReceptie. Je gasten melden zich simpel vooraf al aan, scannen hun QR-code en checken binnen een paar seconden in.

Lees het whitepaper ‘receptie van de toekomst’

Je klanten zijn je waardevolste bezit

Gun ze de bezoekerservaring die ze verdienen

[rev_slider alias=”slider-homepage” order=”136,152,141,137,138,140,153,142″]

Alle voordelen van digitale bezoekersregistratie in één overzichtelijke tool

DigiReceptie is er voor elk type bedrijf

Wij begrijpen dat geen dag hetzelfde is. Groeien zit in het DNA van alle ondernemers. DigiReceptie is volledig naar wens in te richten en aan te passen.

Van 1 tot 1.000+ medewerkers

Van 1 tot 10+ vestigingen

Van 100 tot 1.000+ bezoeker p/m

Van small business tot corporate

Van 1 tot 1.000+ medewerkers

Van 1 tot 10+ vestigingen

Van 100 tot 1.000+ bezoeker p/m

Van small business tot corporate

Small

€ 19 / pm

Jaarlijkse betaling

Small bevat

  • tot 15 medewerkers
  • tot 1 tablets/iPads *
  • 100 aanmeldingen
  • gratis support per mail

Pro

meest gekozen

€ 39 / pm

Jaarlijkse betaling

Pro bevat

  • tot 150 medewerkers
  • tot 2 tablets/iPads *
  • onbeperkt aanmelden
  • gratis support
  • smartphone App
  • vergaderruimte App

Business

€ 59 / pm

Jaarlijkse betaling

Business bevat

  • tot 500 medewerkers
  • tot 3 tablets/iPads*
  • onbeperkt aanmelden
  • gratis support
  • smartphone App
  • vergaderruimte App

Enterprise

aanvraag

Jaarlijkse betaling

Enterprise bevat

  • onbeperkt medewerkers
  • onbeperkt tablets/iPads*
  • onbeperkt aanmelden
  • 24/7 support
  • smartphone App
  • vergaderruimte App
[carousel_anything thumbnail_color=”#0c0c0c” thumbnail_active_color=”#dd9933″ items_tablet=”2″ css=”.vc_custom_1544176812181{background-color: #ffffff !important;}”]

Small

€ 19 / pm

Jaarlijkse betaling

Small bevat

  • tot 15 medewerkers
  • tot 1 tablets/iPads *
  • 100 aanmeldingen
  • gratis support per mail

Pro

meest gekozen

€ 39 / pm

Jaarlijkse betaling

Pro bevat

  • tot 150 medewerkers
  • tot 2 tablets/iPads *
  • onbeperkt aanmelden
  • gratis support
  • smartphone App
  • vergaderruimte App

Business

€ 59 / pm

Jaarlijkse betaling

Business bevat

  • tot 500 medewerkers
  • tot 3 tablets/iPads*
  • onbeperkt aanmelden
  • gratis support
  • smartphone App
  • vergaderruimte App

Enterprise

aanvraag

Jaarlijkse betaling

Enterprise bevat

  • onbeperkt medewerkers
  • onbeperkt tablets/iPads*
  • onbeperkt aanmelden
  • 24/7 support
  • smartphone App
  • vergaderruimte App
[/carousel_anything]

* Tablets/iPads niet inbegrepen > zie de hardware shop * Licentie fee is per vestiging * Eenmalige setup fee bedraagt € 299,-

Zo ervaren onze klanten DigiReceptie

Buitengewoon goed beoordeeld

[carousel_anything items=”2″ thumbnails=”none” autoplay=”8000″ stop_on_hover=”true”]
Alfa gebruikt digireceptie: virtuele bezoekersregistratie

Voorheen registreerden wij PE-punten m.b.v lijsten die deelnemers tekenden. Dit kostte veel tijd en papierwerk. Wij streven echter duurzame doelstellingen na en willen processen digitaliseren. Daarom kozen we voor DigiReceptie.

Erik v/d Linden - Programma Manager Alfa

De app werkt zeer gebruiksvriendelijk, bezoekers worden stap voor stap meegenomen en geïnformeerd. Door DigiReceptie ontvangen wij onze gasten sinds 2016 op een moderne en gastvrije wijze.

Mireille - Olympic Fruit

[/carousel_anything]

Probeer DigiReceptie gratis

Geen verplichtingen. Geen betaalgegevens. Stopt automatisch.

In 4 stappen en 15 minuten gebruiksklaar.

Maak een account aan

Installeer de app

Voer medewerkers in

Klaar voor gebruik

Maak een account aan

Installeer de app

Voer medewerkers in

Klaar voor gebruik

Typ uw gewenste zoekwoord in en duw op Enter om te zoeken